تو نگرانم نشو !!!!!!!!!!!!!



























عشق یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 تو نگرانم نشو !            


همه چیز را یاد گرفتم !

راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفتم !

 
یاد گرفتم که چجوری بی صدا بگریم !

یاد گرفتم که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم 
                      تو نگرانم نشو !!

همه چیز را یاد گرفتم !

 
یاد گرفتم چجوری با تو باشم بی انکه تو باشی !

یاد گرفتم ....نفس بکشم بدون تو......و بی یاد تو !
 

یاد گرفتم که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...

 

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !


  
                     تو نگرانم نشو !
 

همه چیز را یاد گرفتم !
 

یاد گرفتم که بی تو بخندم.....
 

یاد گرفتم بی تو گریه کنم...و بدون شونه هات....!
  

یاد گرفتم ...که دیگه عاشق نشم !
 

یاد گرفتم که دیگر دل به کسی نبندم....

 
و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !

 
اما هنوز یک چیز هست ...که یاد نگرفتم ...

 
 که چگونه.....! برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم ...
 

و نمی خواهم که هیچ وقت یاد بگیرم ....

 
                      تو نگرانم نشو !!
 
فراموش کردنت را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت
                                                      


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:,ساعت 16:21 توسط رها| |